Tangiamo nämns som en av de främsta leverantörerna på den globala marknaden för elektroniska bordsspel

Göteborg 15 november 2022 - Tangiamo är glada över att meddela att det har listats som en av de främsta leverantörerna i den senaste rapporten från Research and Markets, "Global Electronic Table Games (ETG) Market 2022-2026." Rapporten ger en omfattande analys av den globala ETG marknaden, inklusive marknadsstorlek, tillväxtfaktorer, begränsningar, trender och möjligheter.

"Vi är stolta över att bli erkända som ett ledande företag i denna växande industri, och det är ett bevis på vårt teams hårda arbete och engagemang. Vi kommer att fortsätta sträva efter att behålla vår position i framkant på marknaden.” Chris Steele, VD för Tangiamo.

En sammanfattning av rapporten finns här: https://www.researchandmarkets.com/reports/5681434/global-electronic-table-games-etg-market-2022

Chris Steele, VD

Citat