Kom och träffa årets taxitomtar

Vem har vitast skägg? Vem skrattar hjärtligast? Och vem har det mjukaste knät att sitta i? Nu har det blivit dags att utse årets taxitomtar. Välkommen på audition!

Vintern 2004 tog Taxi Stockholm emot ett samtal från en småbarnsförälder som ville överraska sina barn på julafton. Hon sökte hjälp av någon som utklädd till tomte kom hem till familjen och överlämnade presenter till barnen. Då föddes idén att stå till tjänst med en taxi-tomte som kom hem till familjen och överlämnade barnens julklappar. Sedan dess ringer fler och fler företagets växel för att boka en tomte, tidigt varje år är de fullbokade.

Nu bjuder Taxi Stockholm in till tomteaudition för att utse de taxitomtar som ska sprida glädje och julstämning julen 2013.

VÄLKOMMEN!

Tid:                                    Torsdagen den 14 november, klockan 11.00-12.00

Plats:                                 Taxi Stockholm, Luntmakargatan 64

För mer information, anmälan och intervjuer, vänligen kontakta:

Karin Bergman, PR- och pressansvarig, Taxi Stockholm

Telefon: 070-788 27 04. E-post: karin.bergman@taxistockholm.se

Om Taxi Stockholm 15 00 00 AB

År 1899 grundades Taxi Stockholm. Vi är därmed Sveriges äldsta taxibolag. Taxi Stockholm har idag drygt 4700 dedicerade medarbetare som arbetar för att ge kunderna bästa möjliga upplevelse av sin taxiresa. Vi utför 23 000 köruppdrag och besvarar 20 000 samtal varje dag året runt! Det blir cirka 8 miljoner köruppdrag varje år med 45 000 passagerare per dygn, vilket ger oss en omsättning på omkring 2 miljarder kronor.

Taggar: