TC TECH Sweden AB (publ) publicerar sin årsredovisning för räkenskapsåret 2018

TC TECH Sweden ABs årsredovisning för räkenskapsåret 2018 finns från och med idag tillgänglig på bolagets hemsida www.tctech.se. Den tryckta årsredovisningen skickas ut via post till de aktieägare som så begär. Den kommer även att finnas tillgänglig på bolagets kontor, samt vid årsstämman i Karlshamn den 9 maj kl 16.30.

Aktieägare som önskar ett exemplar av den tryckta årsredovisningen är välkomna att kontakta bolagets C.F.O. Tommy Nee via e-post: tommy.nee@tctech.se

Denna information är sådan information som TC TECH Sweden AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU's marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades genom ovanstående kontaktpersons försorg för offentliggörande den 18 april 2019 8.00 CET.

TC TECH’s aktie är noterad på Nasdaq First North.