Säkerhetsföretaget TC Connect bjuder in till investerarlunch den 29 maj

TC Connect AB (publ) bjuder in till investerarträff med lunch måndagen den 29 maj 2017 där vd Ulf Carlzon, CFO Erik Källmin och styrelseordförande Ole Oftedal presenterar bolaget, nyemissionen och noteringen på Nasdaq First North.

TC Connect är ett säkerhetsföretag som erbjuder helhetslösningar inom digital kommunikation och biometriska passer- och kontrollsystem i Norden. Bolaget godkändes den 18 maj 2017 av Nasdaq First North för listning och inbjuder nu till en företagspresentation i samarbete med Financial Hearings och Mangold Fondkommission måndagen den 29 maj klockan 12.00 på Summit GT 30, Grev Turegatan 30 Stockholm.

För mer information och anmälan till lunchpresentation, vänligen besök: http://www.financialhearings.com/event/10313

Preliminär första handelsdag i TC Connects aktie är fredagen den 9 juni.

Ett investeringsmemorandum i samband med Erbjudandet finns tillgängligt på TC Connects hemsida, www.tcconnect.se, samt på Mangold Fondkommission AB:s hemsida, www.mangold.se.

FÖR MER INFORMATION, VÄNLIGEN KONTAKTA:

Ulf Carlzon, VD
Tel: +46 19-500 10 00
ulf.carlzon@tcconnect.no

Erik Källmin, CFO
Tel: +46 19-500 10 00
Email: erik.kallmin@tcconnect.se

Om TC Connect

TC Connect är ett säkerhetsföretag som erbjuder helhetslösningar inom digital kommunikation och biometriska passer- och kontrollsystem. Vi har cirka 40 medarbetare och har de senaste tio åren genomfört fler än 150 komplexa projekt tillsammans med våra kunder. Idag har TC Connect en marknadsledande position i Norge och en etablerad position i Sverige. Omsättningen 2016 uppgick till 153 MSEK. TC Connects huvudkontor ligger i Stockholm. Läs mer på www.tcconnect.se

Taggar: