Se säkerhetsföretaget TC Connects investerarpresentation från Aktiedagen

Tisdagen den 23 maj deltog säkerhetsföretaget TC Connect på Aktiespararnas Aktiedagen i Malmö och presenterade bolaget inför noteringen på Nasdaq First North.

TC Connects vd Ulf Carlzon och CFO Erik Källmin deltog vid Aktiedagen och presentationen finns nu tillgänglig på länken: https://www.youtube.com/watch?v=_vDNhtCEu2I&feature=youtu.be

Eller på TC Connects hemsida: http://tcconnect.no/sv/investerare/notering-pa-nasdaq-first-north/

TC Connect är ett säkerhetsföretag som erbjuder helhetslösningar inom digital kommunikation och biometri i Norden. Bolaget tillhandahåller effektiva, unika och säkra helhetslösningar över egen, kunds eller nationell infrastruktur. Genom en kombination av lång erfarenhet och den senaste teknologin tillhandahåller TC Connect unika och specialanpassade system, produkter och tjänster med den högsta nivån av säkerhet och tillgänglighet. TC Connects kunder är verksamma i krävande miljöer på den nordiska marknaden.

Preliminär första handelsdag i TC Connects aktie är fredagen den 9 juni.

Ett investeringsmemorandum i samband med Erbjudandet finns tillgängligt på TC Connects hemsida, www.tcconnect.se, samt på Mangold Fondkommission AB:s hemsida, www.mangold.se.

FÖR MER INFORMATION, VÄNLIGEN KONTAKTA:

Ulf Carlzon, VD
Tel: +46 19-500 10 00
ulf.carlzon@tcconnect.no

Erik Källmin, CFO
Tel: +46 19-500 10 00
Email: erik.kallmin@tcconnect.se

Om TC Connect

TC Connect är ett säkerhetsföretag som erbjuder helhetslösningar inom digital kommunikation och biometriska passer- och kontrollsystem. Vi har cirka 40 medarbetare och har de senaste tio åren genomfört fler än 150 komplexa projekt tillsammans med våra kunder. Idag har TC Connect en marknadsledande position i Norge och en etablerad position i Sverige. Omsättningen 2016 uppgick till 153 MSEK. TC Connects huvudkontor ligger i Stockholm. Läs mer på www.tcconnect.se

Taggar: