Visma Retail väljer TDC Hosting som samarbetspartner

Report this content

Nordens ledande leverantör av butiksdatalösningar till dagligvaru- och fackhandeln, Visma Retail, har valt TDC Hosting som samarbetspartner. Med TDC Hosting som driftleverantör kan Visma Retail erbjuda sina kunder en mycket säker och stabil drift av de affärskritiska centrala datalösningarna.

Visma Retail har valt TDC Hosting som samarbetspartner och kan därigenom erbjuda sina kunder en flexibel, trygg och kompetent driftleverantör. TDC Hosting levererar en stabil lösning, kunnig personal och engagerade kontaktpersoner. ”Vårt mål är att ge kunderna möjligheten att effektivisera och automatisera kedjedriften via smarta lösningar och arbetssätt . Samarbetet med TDC Hosting adderar en säker och stabil IT-drift till vårt helhetskoncept. Det möjliggör att våra kunders affärskritiska lösningar kan driftas i moderna serverhallar av kunnig personal utan att de själva behöver göra stora investeringar.”, säger David von Laskowski, Landschef Visma Retail AB. Visma Retail är totalleverantör av butiksdatalösningar till branschledande detaljhandelskedjor Norden. Visma Retail tar ett helhetsansvar för rådgivning, projektarbete, installation, utbildning, support, service och löpande drift. ”Vi är både stolta och glada över att Visma Retail har valt oss som samarbetspartner mot Retailmarknaden. Det är ett stort förtroende att få arbeta med nordens ledande leverantör av butiksdatalösningar.”, säger Alexander Kehrer, VD TDC Hosting.