TECEs nya duschtoalett - en snackis bland gästerna

Report this content

Nu lanseras duschtoaletten TECEone, en prisvärd vägghängd toalett som ger en ren och fräsch känsla efter varje toalettbesök. Med sin moderna och kompakta design passar toaletten in i de flesta badrum. Dessutom blir den en garanterad snackis bland middagsgästerna!

TECEone – en hygienisk duschtoalett för det moderna badrummet.

Intresset för duschtoaletter är stort runt om i Europa. Nu hoppas TECE att fler svenskar ska få upp ögonen för den hygieniska toalettensom med en ljummen dusch rengör besökaren efter varje toalettbesök.

Fördelarna med att rengöra sig med vatten är flera. Användaren får en renare och fräschare känsla efter varje toalettbesök och slipper hudirritationer som kan uppstå vid rengöring med bara papper. Dessutom blir toaletten garanterat en snackis hos middagsgästerna!

TECEone utmärker sig genom sin användarvänlighet, men också för att den kopplas direkt till varmvattenledningen och inte kräver någon elektricitet. Med två vred på sidan av toalettskålen regleras vattenmängden och temperaturen för en behaglig intimtvätt. Den bekväma sitsen är ergonomiskt utformad och locket stängs ljudlöst med så kallad soft-close. Eftersom toaletten saknar spolkant och synliga infästningar är den dessutom extra lättstädad.

TECEone monteras med fördel på en TECE inbyggnadsfixtur. Hos TECE finns ett stort utbud av spolknappar att välja på, som man med enkelhet kan matcha med den övriga inredningen.

TECEone lanseras i Sverige i april och kan beställas via etablerade VVS-installatörer och badrumsåterförsäljare. Pris ca 21 500 kr.

Jonas Elfborg, produktchef, TECE Sverige
Mobil: 908 71 916
jonas.elfborg@tece.se

Sofia Ljunggren, Nordic Marketing Manager, TECE Sverige