Skydda nya iPhone 6 med snygg Impactology™ från Tech21

Report this content

Tech21 lanserar nu sina snygga och användarvändliga skal till iPhone 6 och iPhone 6 Plus på den svenska marknaden. Med ett beprövat skydd i Impactology™ och en framgångsrik design har skalen gjort stor succé i USA och England. Tech21 stöttåliga skydd finns hos elektronikhandlare och kommer i flera olika färger och modeller.

Mångårig erfarenhet och vetenskaplig bevisad funktionalitet har gjort Tech21 marknadsledande inom stöttåliga skydd till mobila enheter. Nu tas utvecklingen vidare och nästa generations stöttåliga mobilskal, de mest intelligenta någonsin, lanseras nu till nästa generations mobiltelefoner.

”Vi strävar alltid efter att ligga i framkant när det gäller utveckling. Det är kul att redan nu kunna erbjuda konsumenter en så högkvalitativ produkt som Tech21s nya mobilskal.  Så kort efter iPhone 6s release” – Säger Håkan Sahlén, Business Developer på Cenor Nordic.

Tech21s stöttåliga skal till iPhone 6 och iPhone 6 plus kommer i flera olika modeller och färger. Från slimmade Tech21 Classic Trio Band till heltäckande plånboksmodellen Tech21 Classic Shell Wallet.

”Vi ser en ökad efterfrågan på kvalitativa skydd för mobila enheter. Inte bara från konsumenter utan även från företag inom exempelvis byggsektorn. Det finns många fördelar med att investera i ett skydd som är stöttåligt. Så som exempelvis minskade reparationskostnader och administration” – Säger Håkan Sahlén.

Tech21s stöttåliga skal till iPhone 6 och iPhone 6 plus kostar från 299 kr och finns hos elektronikhandlare som Telia, Media Markt eller på www.tech21.com.

För mer information, bilder, eller en demonstration av Tech21s Impactology™ kontakta:
Fredrik Perlskog på fredrik.perlskog@cenor.se eller +46 (0)8 446 77 04.

Tech21
Ett varumärke inom