Technia arrangerar Nordens största Innovations- och PLM-event på Cirkus i Stockholm.

Den 26 september arrangeras Nordens största PLM-event: The Technia PLM Innovation Forum på Cirkus i Stockholm.

Innovation Forum har under det senaste decenniet utvecklats till en naturlig mötesplats för alla som är verksamma inom PLM (Product Lifecycle Management). Fokus ligger på hur företag, oavsett storlek och bransch, kan effektivisera sina processer och därigenom öka tillväxt och marknadsandelar med hjälp av PLM. I fjol besöktes evenemanget av hundratals besökare från hela världen.

Den som besöker Innovation Forum i år kommer att få lyssna till, och byta erfarenheter med bland andra Mike Relich, som är CIO på det multinationella modeföretaget GUESS Inc., PriceRunners grundare Kristofer Arwin samt ENOVIA-chefen Andy Kalambi, med flera. Även företag som Ericsson, GE Healthcare, Gina Tricot och Skanska finns representerade i den långa listan av talare.

”Årets upplägg har alla förutsättningar att bli det mest intressanta någonsin. Vi har ett fantastiskt startfält av talare och dessutom flera intressanta aktiviteter under dagen. Jag ser fram emot att få diskutera med våra besökare hur PLM kan skapa vinnande och innovativa strategier för morgondagens produkter” säger Technias VD Jonas Gejer.

Technia PLM Innovation Forum efterföljs av TVC Focus Day den 27 september. Där koncentreras innehållet till hur Technia Value Components (TVC) kan maximera nyttan av ett PLM-system.

Mer information om Innovation Forum och TVC Focus Day finns på www.technia.com/forum12

Technia
Jonas Gejer, CEO and President

E-mail: jg@technia.com