Tecnomenin osavuosikatsaus 1.1.-30.6.2001

TECNOMEN OYJ PÖRSSITIEDOTE 16.8.2001 KLO 8.30 TECNOMENIN OSAVUOSIKATSAUS 1.1.-30.6.2001 - Liikevaihto 25,1 miljoonaa euroa (24,0), muutos +4,7 %. - Tulos ennen satunnaisia eriä 4,5 miljoonaa euroa tappiollinen (- 1,9). - Toisen vuosineljänneksen liikevaihto ja tulos eivät kehittyneet suunnitelmien mukaisesti. - Tilauskanta kasvoi huhti-kesäkuussa edelliseen neljännekseen verrattuna. - Uusia asiakkuuksia solmittiin enemmän kuin edellisen vuoden vastaavana ajankohtana. Yhtiö laajentui uusille maantieteellisille alueille. - Myynti globaalien partnereiden kautta kehittyi hyvin. Osuus kokonaismyynnistä 23,3 % (12,6 %). - Katsauskaudelle ajoittui samanaikaisesti useita merkittäviä viestintä- ja ennakkomaksujärjestelmien tuotekehitys-projekteja, jotka etenivät asetettujen aikataulujen mukaisesti. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/16/20010816BIT00140/bit0003.doc The full report http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/16/20010816BIT00140/bit0003.pdf The full report