Champions League semifinalen fritt på Com Hem ikväll

Igår drabbades Com Hem av ett omfattande avbrott i sina digitala tjänster; digital-tv, bredband och telefoni. Många tv-tittare missade igår Champions League semifinalen mellan Manchester United och Arsenal. För att ge alla digital-tv-kunder som drabbades av avbrottet ett litet plåster på såret har Com Hem köpt loss rättigheterna till Viasat Sport-paketet; Viasat Sport, Viasat Fotboll, Viasat Motor och Viasat Sport HD, ikväll och kommer att frivisa kanalerna så att alla fotbollsintresserade kan följa den andra semifinalen i Champions Leauge mellan Chelsea och Barcelona och se reprisen av den första semifinalen.

Frivisningen pågår fram till kl 18.00 imorgon torsdag. Direktsändningen av dagens semifinal börjar 20.00 på Viasat Fotboll. Gårdagen semifinal mellan Manchester United och Arsenal visas i repris på Viasat Fotboll idag kl 17.10.

– Vi beklagar och är djupt bedrövade över det som inträffade igår. Vi vet att vi har gjort många kunder besvikna. Vi hoppas att detta kan bli ett litet plåster på såren, säger Tomas Franzén, Com Hems vd.

Kanalerna finns på kanalplatserna:
Viasat Sport, 105
Viasat Fotboll, 106
Viasat Motor, 107
Viasat Sport HD, 111

För ytterligare information till journalister, vänligen kontakta:
Com Hems presstjänst, tel: 08-553 634 40
E-post: press@comhem.com