Vårens premiärer på Tele2

Vårpremiärerna fortsätter och Tele2 fyller på med ännu fler titlar för tittarna att ta del av.

-         Denna vår är fylld med flera efterlängtade premiärer. Vi ser fram emot att erbjuda våra kunder säsong 5 av sci-fi serien Star Trek: Discovery, och spännande innehåll som ”A Gentleman in Moscow" från SkyShowtime med bland annat Ewan McGregor i huvudrollen, säger Niclas Rosendahl, chef för TV och Play på Tele2.

Star Trek: Discovery S05 (SkyShowtime)
Tillgänglig – nytt avsnitt varje vecka

© 2017 CBS Corp. All Rights Reserved

I den femte och sista säsongen av Star Trek: Discovery håller kapten Burnham och besättningen på U.S.S. Discovery på att avslöja ett mysterium som skickar iväg dem på ett episkt äventyr på andra sidan galaxen för att hitta en uråldrig kraft vars existens medvetet har dolts i århundraden. Men andra är också på jakt efter den, och dessa farliga fiender vill desperat ha priset själva och gör vad som helst för att komma åt det.

A Gentleman in Moscow S01 (SkyShowtime)
Premiär 18 april

© 2024 Viacom and Entertainment One Television Productions UK Limited.

A Gentleman In Moscow är en filmatisering av Amor Towles bästsäljande roman och följer greve Alexander Rostov, som spelas av Emmy®-belönade Ewan McGregor (Star Wars-filmerna, Halston, Trainspotting), som i efterdyningarna av ryska revolutionen finner att hans ädla förflutna har placerat honom på fel sida historien. Rostov besparas omedelbar avrättning, men förvisas av en sovjetisk tribunal till ett vindsrum på det glamorösa Hotell Metropol och hotas med dödsstraff om han någonsin sätter sin fot utanför hotellet igen. Åren går och några av de mest omvälvande årtiondena i Rysslands historia utspelar sig utanför hotellets dörrar, men Rostovs begränsade omständigheter ger honom en inblick i en mycket större värld av känslomässiga upptäckter. Han skapar sig ett nytt liv innanför hotellets väggar och upptäcker det sanna värdet av vänskap, familj och kärlek.

Kommissarie Van der Valk S01 (Kritic)
Tillgänglig

A group of people standing together

Description automatically generated

Följ den karismatiske och komplexe kommissarien Van der Valk som ser de mordfall han ställs inför som utmaningar att lösa för att återställa moralisk balans så att han kan festa med gott samvete.

Allt och Eva (Viaplay)
Premiär 21 april

A group of people standing in front of a blue background

© 2024 Viaplay Group

Eva, som alltid har predikat att kärlek inte finns, åker till Köpenhamn för att ta emot spermier från en donator. Här väljer hon en öppen donator, 41-åriga Mads, som verkar perfekt. Men på tröskeln till den stora inseminationsdagen kan hon inte låta bli att undra om hon har gjort rätt val av donator, så hon söker i hemlighet upp honom. Han visar sig vara normal, inte snygg utan snäll, trevlig och ingen psykopat. Och ärligt talat, kan du begära mer än så? Eva åker hem till Stockholm lycklig, nu med ett omhuldat halvdanskt litet embryo. Exakt enligt plan. Tills Mads dyker upp.

Expend4bles (Viaplay)
Premiär 5 april

A group of people holding guns