Tele2 erbjuder IKEA Family-medlemmar ännu billigare telefoni

Tele2 kommer från och med den här veckan att sälja telefoni, till väsentligt lägre priser än vad som finns på marknaden idag, till IKEA Family-medlemmar i Sverige. Tele2 har skapat ett unikt familjeerbjudande med marknadens bästa priser för fast och mobil telefoni, exklusivt för IKEA Family-medlemmar. Erbjudandet ”Tele2Comviq Ringa” finns till försäljning via webben samt på IKEAs varuhus. − Vi är oerhört glada över att kunna erbjuda IKEA Family-medlemmar marknadens bästa paketpris för fast och mobil telefoni, säger Fredrik Berglund, VD på Tele2 i Sverige. Med Tele2Comviq Ringa kostar det 0 kronor i minuten att ringa till alla Tele2Comviqmobiler från mobilen och den fasta telefonen. Samtalsavgiften till övriga mobiloperatörer är 99 öre i minuten. Samtal till det fasta nätet i Sverige kostar 0 kronor per minut från den fasta telefonen, och 99 öre per minut från mobilen. Månadsavgiften för Tele2Comviq Ringa-paketet är 149 kronor per månad och då ingår Tele2 förval för fast telefoni samt ett mobiltelefoniabonnemang. Ytterligare mobilabonnemang kan köpas till för 89 kronor per styck och månad. Vid sidan av IKEA-varuhusen, kommer Tele2Comviq Ringa även att finnas till försäljning på och Tele2Comviqs och IKEAs webbplatser samt via Tele2Comviqs Kundservice. Det här kostar Tele2Comviq Ringa: · Fast och mobilt i ett paket för 149 kr i månaden · 0 kr i minuten från mobilen till alla 3,5 miljoner Tele2Comviq-mobiler · 0 kr i minuten från fasta telefonen till alla andra fasta telefoner · 0 kr i minuten från fasta telefonen till alla Tele2Comviq-mobiler · Alla andra samtal: 99 öre i minuten* · Skicka SMS: 99 öre · Abonnemanget har ingen inträdesavgift eller ingen bindningstid. Öppningsavgift tillkommer med 69 öre/samtal. Minutpriserna ovan avser samtal inom Sverige. Uppsägningstiden för Tele2Comviq Ringa är 3 månader. *Avser samtal från Tele2s fasta och mobila nät till övriga mobiloperatörer samt från Tele2Comviqmobiler till fasta nätet. Övriga priser och villkor finns på www.comviq.se eller www.tele2.se För mer information, vänligen kontakta: Fredrik Berglund, VD, Tele2 Sverige AB eller Anders Steen, försäljningsansvarig privatkunder, Tele2 Sverige AB, Tel 08-56 26 40 00