Tele2Comviq lanserar mobilt fastprisabonnemang för 399 kr i månaden

Med Tele2Comviqs nya mobilabonnemang, Tele2 Fastpris, kan kunderna nu ringa samt skicka SMS och MMS fritt inom Sverige till en fast kostnad av endast 399 kronor i månaden exklusive moms. Därmed vet kunderna alltid vad ringandet kostar, oavsett hur mycket de ringer.

– Vi lanserar idag ett nytt mobilabonnemang med marknadens bästa priser för storringare, säger Markus Täkte, ansvarig för företagsmarknaden på Tele2. En enkel prissättning med en fast månadsavgift ger stora fördelar för kunderna i form av lägre kostnader och ökad kostnadskontroll. Det nya abonnemanget, utan bindningstid, riktar sig främst till företag med anställda som ringer mycket. De kan nu, för 399 kronor per månad, ringa fritt till alla mobiler och till det fasta nätet inom Sverige. Även SMS och MMS ingår i månadskostnaden. Tele2 Fastpris kan också tecknas av privatpersoner. Dessutom kan 3G-kunder, mot ett tillägg av 159 kronor exklusive moms, få fri datatrafik med upp till 1 GB per månad. Tele2 Fastpris Månadskostnad abonnemang...............399 kr exklusive moms Fasta nätet inom Sverige...................... 0 kr Alla mobila nät inom Sverige..................0 kr Öppningsavgift......................................0 kr SMS...................................................0 kr MMS...................................................0 kr Inträdesavgift.......................................195 kr exklusive moms Tele2 Fastpris gäller för upp till 3 000 samtalsminuter och 3 000 SMS eller MMS per månad. Därefter gäller Tele2Comviqs Knock-Out-taxa. Till utlandet ringer kunden till vanliga utlandstaxor. Tele2 Fastpris är ett obundet abonnemang med 3 månaders uppsägningstid och finns för både GSM- och 3G-kunder. Erbjudandet gäller för abonnemang tecknade fram till och med 31/12 2005. För abonnemang tecknade därefter gäller ordinarie pris, 999 kr exklusive moms. För mer information om priser och villkor samt övriga företagstjänster, se www.tele2.se