TeleComputing i topp hos svenska CIOer

Varje år gör CIO Sweden studien ”CIO Lägesrapport” - den största oberoende studien av CIO-rollen i Sverige. 2016 hamnar TeleComputing på delad förstaplats bland favoritleverantörerna när alla kategorier sammanvägs.

En av de mest utmärkande faktorerna för TeleComputing är våra långa kundrelationer. För oss indikerar det att vi inte bara lyckas serva kunden på bästa sätt, utan också kan växa och förändras med kundens behov. Att hamna i topp i CIO Swedens rankning av IT-leverantörer är ytterligare ett kvitto på vår förmåga att arbeta nära kunden på ett flexibelt och effektivt sätt.

- Vi känner i våra kundkontakter att det finns en personlig affärsmässighet som gör att vi har god förmåga att hantera våra kunders utmaningar och behov, säger Urban Berlinde, vd TeleComputing AB. Jag får dagligen kvitto från kunder på det goda arbete som våra medarbetare gör och självklart är det extra roligt att även rankningen från CIO Sweden återspeglar detta.

Här är CIO Swedens artikel om rankningen.

För mer information, kontakta:
Urban Berlinde, vd TeleComputing Sweden AB.
 e-post: urban.berlinde@telecomputing.se  tel: +46 708 965 027

Taggar: