• Telelogic/

Telelogic lanserar ny version av System Architect med förbättrat stöd för analyser av organisationsstrukturer och affärsprocesser

Report this content

MALMÖ, 13 mars, 2007 – Telelogic (MidCap/TLOG), lanserar idag version 10.6 av Telelogic System Architect®, den ledande produkten för modellering av affärsprocesser. Denna nya release är ett viktigt steg i Telelogics strategi att ge fler intressenter tillgång till information om organisationsstrukturer och affärsprocesser.

Med System Architect kan organisationer världen över designa, visualisera, analysera och publisera affärsmodeller och organisationsstrukturer, vilket underlättar förståelsen för relationerna mellan olika teknologier och processer. Detta möjliggör för företag att bli mer mobila och flexibla i sättet att hantera sina ständigt föränderliga teknologier och affärsmål.

Releasen, System Architect version 10.6, innehåller stora förbättringar som hjälper både affärs- och försvarsorganisationer att samla in, analysera och dela information inom sin organisationsstruktur för att kunna fatta bättre beslut gällande deras teknikinvesteringar och affärsverksamheter.

Detta pressmeddelande är en förkortad översättning av den engelska originalversionen. Den utförligare engelska versionen finns publiserad på Telelogics hemsida, www.telelogic.com/news.