Premiär för Entourage i mobilen

Nu kan alla Entourage-fans följa serien i mobilen. Telenor är den enda operatören i Sverige som visar HBOs serier. Entourage börjar sändas den 30 april.

Telenor kommer visa hela tredje säsongen av succéserien. Tidigare säsonger har visats på SVT och Canal Plus. Ett nytt avsnitt släpps varje vecka och efter tolv veckor har man hela säsongen tillgänglig i mobilen. Entourage är en video-on-demand-lösning där man själv väljer när man vill titta.

– TV i mobilen är perfekt för att följa sina favoritserier eftersom man kan titta på ett avsnitt när man vill. Vi ser att fler och fler blir intresserade av att titta på TV i mobilen och vi är glada över att kunna erbjuda våra kunder HBOs serier, säger Madelene Josephson, Affärsområdeschef Konsument, Telenor Sverige.

TV i mobilen lanserades 2005. Förutom Entourage kan man även följa HBOs Sex and the City. Dessutom kan man titta på nyheter, sport, barnprogram, musikkanaler och underhållning. Baspaketet, där Entourage ingår, kostar 49 kronor/månad.