Start för förhandsbokning av HTC Incredible S hos Telenor

Från idag, den 4:e mars, går det att förhandsboka HTC Incredible S på telenor.se

Incredible S är en supersnabb surfmobil med en processor på 1 GHz, vilket möjliggör nedladdningshastigheter i upp till 14 Mbit/s. Dessutom har Incredible S HTC:s Sense-gränssnitt, som med sina rörelsekänsliga funktioner gör telefonen väldigt användarvänlig.

Incredible S säljs med flera olika abonnemang som inkluderar surf, exempelvis Telenor Surfa Bas för 269 kronor/månaden vid 24 månaders bindningstid. Telenors kunder har surf som standard med alla smartphones.

För att förhandsboka HTC Incredible S, klicka här: www.telenor.se/htc-incredible-s

HTC Incredible S

• Operativsystem: Android 2.2
  • Gränssnitt: HTC Sense