Telenor bjuder in kontantkortsanvändare i ny satsning

- erbjuder kunder hos alla stora operatörer 10 procents rabatt vid påladdning i Telenorbutik

Imorgon slår Telenor upp dörrarna för kontantkortsanvändare hos alla stora operatörer; fram till januari erbjuds alla som laddar på sitt kontantkort i någon av Telenors butiker 10 procent rabatt - oavsett vilken av de stora operatörerna man använder.

Erbjudandet omfattar kontantkortsanvändare hos Telenor, Glocalnet, Telia, Comviq, Halebop, Parlino, Tre, IDT och Tango, d.v.s. samtliga stora operatörer på den svenska marknaden.

- Det här är första gången en operatör bjuder in kontantkortsanvändare från konkurrenter på det här sättet. Vi har totalt 65 butiker i Sverige och vi ser fram emot att kunna erbjuda de som använder kontantkort från övriga operatörer det här erbjudandet, säger Johan Dennelind, marknadsdirektör, Telenor Sverige.

Erbjudandet om 10 procents rabatt på kontantkortspåladdning gäller året ut, d.v.s. till och med 31:a december. Som kund till någon av de stora operatörerna kommer man även därefter kunna ladda på sitt kontantkort i Telenors butiker.

- Vi vill göra det så enkelt som möjligt för alla kontantkortsanvändare. Oavsett vilken operatör man har ska man känna sig välkommen i våra butiker, säger Johan Dennelind.

Marcus Adaktusson, Pressansvarig
marcus.adaktusson@telenor.com, 08-41 00 75 55