Telenor fortsätter framgångsrik familjedeal

Telenor fortsätter med gruppköp för smartphones. Med Familjedealen bestämmer man själv vilka som ingår i den egna ”familjen” och tillsammans kan man spara tusenlappar på de allra senaste telefonerna. Julkampanjen startar idag och innehåller även flexibla erbjudanden för mobilt bredband och kontantkort.

I jul kan Telenorkunder spara tusenlappar genom att göra ett gruppköp på valfria smartphones med fri surf. Med Familjedealen sparar man pengar både på telefonerna och på mobilkommunikation till varandra. Under julkampanjen erbjuder Telenor exempelvis två iPhone 4S till priset av 498 kronor/månaden, vilket innebär att man sparar totalt 4776 kronor under bindningstiden. Vill man hellre ge bort ett mobilt bredband eller kontantkort i julklapp har Telenor lösningen för det också. Genom att teckna (eller förlänga) Mobilt Bredband 32 surfar man med full 4G-hastighet utan extra kostnad och under kampanjen ingår alltid fri surf i 30 dagar med Telenor kontantkort, oavsett vilket belopp man väljer att ladda med.

Vi tror att smartphones står högt upp på mångas önskelistor i år och vi har därför valt att fortsätta med familje-dealen även i jul. Under kampanjen kan man välja mellan olika deals som passar hela familjen, oavsett om man köper till svärföräldrarna, barnen eller sin sambo. Med Familjedealen bestämmer man själv hur den egna filmen ska se ut och vilken av våra senaste smartphones man vill ge bort i julklapp, säger Jonas Lindström, marknadschef för Telenor Sverige.

Kampanjen kommer att gå på TV, webb, print, utomhusreklam och i butik.

Familjedeal iPhone 4S

• Två iPhone 4S 16 GB för 498 kronor/månaden
  • Spara 4776 kronor under bindningstiden

Övriga familjedeals hos Telenor:

Familjedeal iPhone 4

• Två iPhone 4 för 398 kronor/månaden

Familjedeal Sony Ericsson Ray

• Två Sony Ericsson Ray för 358 kronor/månaden

Familjedeal Sony Ericsson X8

• Två Sony Ericsson X8 för 158 kronor/månaden

Journalister når Presstjänsten på 08-41 00 75 55 eller press@telenor.com

Om Telenor