Besök Telenor Workfulness Lounge i Almedalen

I Telenor Workfulness Lounge kommer du varje dag under Almedalsveckan kunna få hjälp av våra experter med hur du skapar en sund digital arbetsmiljö, men även få hjälp med att ladda din telefon och ta en kaffe i en lugn och trivsam miljö.

Andreas Kristensson, ansvarig för innovation och affärsutveckling på Telenor Företag
och hjärnforskaren Katarina Gospic kommer även att prata om Workfulness i Hej Digitalt!:s Late Night God Morgon Almedalen den 28:e juni kl 20:00 – 21:00 samt i God Morgon Almedalen den 30:e juni 07:30 – 08:30.

Workfulness betyder sund digital arbetsmiljö. Det är också namnet på det utbildningsprogram som Telenor Företag har tagit fram tillsammans med hjärnforskaren Katarina Gospic. Workfulness och utgår från den senaste forskningen om hjärnan och ger konkret vägledning till såväl beslutsfattare som enskilda arbetstagare i hur man kan jobba smartare i en ständigt uppkopplad arbetsmiljö.

Telenor Workfulness Lounge är öppet alla dagar under Almedalsveckan och är beläget på Södra Kyrkogatan 8 i Visby där även God Morgon Almedalen kommer att äga rum.

Skapa ett sundare digitalt arbetsliv

Hej Digitalt! i Almedalen