Flexibla sommarlösningar i Telenors nya kampanj

Telenors nya sommarkampanj är en fortsättning på det befintliga reklamkonceptet med entreprenören Sören som huvudperson.  I kampanjen, som startar i dag 17 maj, firar Sören semester och fortsätter balansera familjeliv, företagande och fritid med hjälp av Telenors flexibla mobillösningar.

Kampanjen är undertecknad Lowe Brindfors och fokuserar på tjänster och erbjudanden som ger Sören och hans familj lite mer frihet och flexibilitet under semestern.

–        I de nya filmerna fortsätter vi att bygga på igenkänning genom att sätta Sören i situationer som är bekanta för många semesterfirare. Sommaren är den tid då kraven på mobilitet ökar och med den här kampanjen vill vi visa att vi har flexibla lösningar för alla, oavsett vilken semestertyp man är, säger Patrik Söder, Kommunikations- och Varumärkesansvarig på Telenor Sverige.

Arbetsgrupp, Lowe Brindfors

Projektledare: Annette Gårdö, Produktionsledare: Annika Appeltoft, Andreas Hallgren, Art Director: Josephine Wallin, Copywriter: Niclas Carlsson.

Telenor

Patrik Söder, Madeleine Gössner, Yamina Steiser, Johan Holmström.

Film
Produktionsbolag: FLX Film AB, Regissör: Felix Herngren, Producent: Ylva Axell, Fotograf: Göran Hallberg