Sörens fru debuterar i Telenors vinterkampanj

Telenors vinterkampanj är en fortsättning på höstkampanjen ”Byt abonnemang under bindningstiden” och kommer nu även sändas i TV. I den nya reklamfilmen är Entreprenören Sören tillbaka, denna gång med sin fru, för att visa på flexibiliteten i att kunna byta abonnemang under bindningstiden.

Under vinterkampanjen får Telenorkunder även möjligheten att testa flexibiliteten i att kunna ringa, sms:a och surfa helt fritt i tre månader, med abonnemanget ”FastPris Sverige”, utan kostnad. Erbjudandet gäller för alla som tecknar eller förlänger ett abonnemang hos Telenor. Efter tre månader får kunden själv välja om man vill fortsätta med FastPris Sverige eller byta till ett helt annat abonnemang.

– I den nya filmen tar vi nu ytterligare ett steg mot att bygga vår position som Sveriges mest flexibla operatör. Efter ett framgångsrikt år med vår karaktär Sören känns tiden mogen för att utveckla konceptet ytterligare och i denna film introducerar vi hans fru, säger Patrik Söder, Varumärkes & Kommunikationschef på Telenor Sverige.

Kampanjen kommer att gå på TV, webb, utomhusreklam och i print. Reklamfilmen börjar rulla den 10:e januari och kommer att visas i kanalerna TV3, TV4, TV4 Fakta, TV4 Sport,

Kanal5, TV11, TV6, TV8 och Kanal9.

För att se nya reklamfilmen, klicka här.