Telenor inkluderar mobilsurf i alla abonnemang för smartphones

Nu inkluderar Telenor mobilsurf i alla smartphone-abonnemang. Med ”Pott med Surf” ringer och sms:ar man för hela månadsavgiften, dessutom ingår mobilsurf. Användningen av smartphones ökar snabbt och under fjärde kvartalet hade 8 av 10 sålda mobiltelefoner hos Telenor stöd för surf och e-post.

Lanseringen av ”Pott med Surf” innebär att mobilsurf nu ingår i alla abonnemang för smartphones.

– Det är många som upptäckt flexibiliteten och friheten i att kunna surfa i mobilen och allt fler väljer idag att skaffa en smartphone. Genom att inkludera mobilsurf i alla abonnemang för smartphones behöver man aldrig oroa sig om datatrafik ingår eller inte, istället kan våra kunder fokusera på att välja ett abonnemang utifrån hur mycket eller lite de ringer.”Pott med Surf” har olika prisnivåer som gör det möjligt att skräddarsy sitt abonnemang utifrån sina egna specifika behov, vare sig man ringer mycket eller lite, säger Mattias Ringqvist, marknadschef Mobil Konsument, Telenor Sverige.

Telenor Pott med Surf

• Mobilsurf 1 Mbit/s ingår i månadsavgiften. Möjlighet att uppgradera surfhastigheten till 3 Mbit/s för 49 kr/mån och 10 Mbit/s/mån för 149 kr.
  • Pris, pottnivåer (kan användas för samtal, sms/mms): 199-499 kr/mån
  • Minutpris: 29-59 öre