Ny ledningsgrupp i Utfors / Telenor Business Solutions

Ny ledningsgrupp i Utfors / Telenor Business Solutions VD Björn Johan Flakstad har utsett en ny ledningsgrupp i det sammanslagna bolaget Telenor Business Solutions / Utfors. Ledningsgruppen består av Björn Johan Flakstad, VD Johan Dennelid, Finansdirektör Christina Hurtig, Ekonomidirektör Hans Svensson, Försäljningsdirektör Jonas Bengtsson, Chefsjurist Krister Tånneryd, Direktör Affärsstöd Eva Hjelm, Personaldirektör Markus Boberg, Kommunikationsdirektör Kurt Hörnqvist, Nätdirektör Magnus Jäderbo, Direktör Produktledning För ytterligare information kontakta: Björn Johan Flakstad, Verkställande Direktör, Telenor AB / Utfors AB, tfn: + 46 8 587 8777 Markus Boberg, Kommunikationsdirektör, Telenor AB / Utfors AB, tfn: +46 8-5270 3016 el. +46 708-483016 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/07/20030107BIT00110/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/07/20030107BIT00110/wkr0002.pdf

Om oss