Teleopti TEM byter namn till ProOpti

Här kommer spännande nyheter från Teleopti TEM AB – vi byter namn till ProOpti Sweden AB.

Vårt erbjudande idag omfattar så mycket mer än bara telefoni. Vår nuvarande lösning, Pro 8, erbjuder rapporter och analys av företags kostnader, kvalitet och användande av alla IT-lösningar och UC-investeringar. Våra kunder möter nu ett ökat digitaliseringsbehov, vilket breddar användningen av vår lösning. Därför känns det som ett naturligt steg att även uppdatera namnet till ProOpti.

Pro i vårt nya namn står för proaktivitet och professionalism samt knyter an till vår produkt Pro 8. Affärssyftet är att fortsätta hjälpa våra kunder att nå optimering. Opti kvarstår även som en påminnelse om vårt 25-åriga arv och som en del av Teleopti Group med vårt systerbolag, Teleopti AB (som utvecklar en lösning för strategisk bemanningsplanering).

Under de närmaste månaderna kommer du att märka övergången i all vår kommunikation och dokumentation. Organisationsnummer och adress kvarstår som tidigare. Vi kommer också att lansera vår nya hemsida i september.

Om ProOpti

ProOpti Sweden AB är en global mjukvaruleverantör inom Technology Optimization Management.

Hundratals företag runt om i världen förlitar sig på heltäckande och flexibla lösningar från ProOpti för att uppnå optimal uppföljning av sina telefoni- och IT-kostnader, svarskvalitet samt användandet av UC-investeringar.

ProOpti, etablerat i Stockholm, Sverige 1992 har kontor i Stockholm, Strängnäs och Beijing samt ett omfattande nätverk av partners. Med en hög kundnöjdhet och 25 år av positiva resultat är ProOpti en pålitlig partner. Läs mer på: www.proopti.com

För mer information, kontakta:

Kjell Persovin, vd ProOpti Sweden AB
E-post.