Inbjudan till presentation av Telia Companys resultat för det första kvartalet 2024

Telia Company offentliggör resultatet för det första kvartalet torsdagen den 25 april omkring kl. 07.00.

Presentation och telefonkonferens

Patrik Hofbauer, VD och koncernchef, samt Eric Hageman, Finansdirektör, presenterar rapporten via en telefonkonferens kl. 09.30. Presentationen hålls på engelska.

Praktisk information:

Välkommen att ringa in och ställa frågor via något av nedanstående telefonnummer. Försäkra dig om att du är uppkopplad till telefonkonferensen genom att registrera dig några minuter innan konferensen börjar. Allt material kommer att finnas tillgängligt på www.teliacompany.com.

Telefonnummer:

Konferens-ID: Telia

INFORMATION TILL REDAKTIONEN

För mer information, kontakta Telias Companys pressavdelning på 0771-77 58 30, besök vårt nyhetsrum och följ oss på LinkedIn och X. Besök vår mediabank för att ladda ner vår logotyp, högupplösta bilder av Telias ledning, kontor och lösningar.

OM TELIA

Telia Company (STO: TELIA) är en ledande nordisk och baltisk telekomoperatör och ett nordiskt mediehus. Vi förser konsumenter, företag och offentliga verksamheter med kritisk digital infrastruktur, informations- och kommunikationstjänster, samt underhållning. Våra 18 000 duktiga kollegor möter varje dag miljontals kunder i en av världens mest uppkopplade regioner. Vi är navet i det digitala ekosystemet och tillhandahåller 25 miljoner mobil-, bredband- och TV-abonnemang som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att hålla kontakten med allt som är viktigt 24/7/365. Läs mer på www.teliacompany.com/sv