Inbjudan till Telia Companys delårsrapport januari-september 2020

Telia Companys delårsrapport januari-september 2020 offentliggörs onsdagen den 21 oktober 2020 cirka klockan 7:00.

Klockan 10.00 presenterar Telia Companys vd och koncernchef Allison Kirkby och finansdirektör Per Christian Mørland delårsrapporten via en telefonkonferens.

Press- och analytikerkonferensen hålls på engelska och bildmaterialet som visas kommer att finnas tillgängligt på www.teliacompany.com.

Telefonkonferens i samband med press- och analytikerkonferensen
Du kan ringa in och ställa frågor i samband med frågestunden efter presentationen. Försäkra dig om att du är uppkopplad till telefonkonferensen genom att ringa in och registrera dig några minuter innan konferensen börjar.

Telefonnummer: 08-56618467

Kod
: 9338227

En inspelad version av telefonkonferensen kommer att finnas tillgänglig till och med den 11 november, 2020.

Replay nummer: +44 (0) 3333009785

Konferens ID: 9338227

För mer information, kontakta gärna vår presstjänst: 0771 77 58 30, besök vårt nyhetsrum och följ oss på Twitter @Teliacompany.

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra cirka 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.

Taggar: