Telia Company håller investeraruppdatering den 26 september 2024

Telia Company håller en investeraruppdatering på sitt huvudkontor i Solna den 26 september 2024. Under uppdateringen kommer VD & koncernchef Patrik Hofbauer, Finansdirektör Eric Hageman och Telia Sveriges VD Anders Olsson, att presentera en uppdatering av bolagets strategiska riktning och finansiella ambitioner för perioden 2025–2027.

Uppdateringen startar kl 10.00 och väntas vara klar kl 12.00. Mötet kommer att direktsändas på bolagets webbplats. Institutionella investerare, analytiker och journalister som önskar medverka på plats är välkomna att göra det. Efter presentationen finns möjlighet för medverkande på plats att träffa fler medlemmar ur Telias koncernledning.

För att medverka på plats, vänligen registrera dig inte senare än den 12 september via den här länken: Anmäl dig

INFORMATION TILL REDAKTIONEN

För mer information, kontakta Telias Companys pressavdelning på 0771-77 58 30, besök vårt nyhetsrum och följ oss på LinkedIn och X. Besök vår mediabank för att ladda ner vår logotyp, högupplösta bilder av Telias ledning, kontor och lösningar.

OM TELIA

Telia Company (STO: TELIA) är en ledande nordisk och baltisk telekomoperatör och ett nordiskt mediehus. Vi förser konsumenter, företag och offentliga verksamheter med kritisk digital infrastruktur, informations- och kommunikationstjänster, samt underhållning. Våra 18 000 duktiga kollegor möter varje dag miljontals kunder i en av världens mest uppkopplade regioner. Vi är navet i det digitala ekosystemet och tillhandahåller 25 miljoner mobil-, bredband- och TV-abonnemang som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att hålla kontakten med allt som är viktigt 24/7/365. Läs mer på www.teliacompany.com/sv