TeliaSonera lanserar iPhone 4 den 30 juli

Den 30 juli lanserar TeliaSonera iPhone 4 via både Telia och Halebop

iPhone 4 innehåller en mängd spännande funktioner som FaceTime, som gör drömmen om enkla videosamtal verklig. Med Apple’s nya fantastiska Retina display har mobilen fått den högsta upplösning som någonsin byggts in i en mobil vilket gör att man får en superskarp och tydlig text, bilder och video.

iPhone 4 innehåller även en 5 megapixel-kamera med LED-blixt, inspelningsbar HD video, Apple’s A4 processor, ett 3-axligt gyro och upp till 40 procent längre taltid. Allt i en fantastiskt läcker ny design i glas och rostfritt stål som gör den till världens tunnaste smartphone.

iPhone 4 innehåller iOS 4, den senaste versionen av det mest avancerade mobiloperativsystemet. Detta innehåller även över 100 nyheter. Via det marknadsledande App Store har man tillgång till fler än 200.000 app:ar inklusive den nya iMovie app som skapats just för iPhone 4.

-          iPhone 4 tar oss med in i framtiden och vi är jätteglada att kunna dela denna framtidsupplevelse med våra kunder hos både Telia och Halebop, kommenterar Erik Hallberg, chef för Mobilitetstjänster i Sverige på TeliaSonera.

För ytterligare information eller för att anmäla sitt intresse, gå till www.telia/iPhone eller www.halebop.se/iPhone4

Telia priser och erbjudande:

Telia Mobil Prata  På med Mobilsurf Telia Mobil Prata På med Mobilsurf Extra + Telia Mobil Komplett
Månadsavgift* kampanj t.o.m 31 Dec 2010   179 KR   199KR   -
Månadsavgift* fr.o.m 1 Jan 2010   248 KR   328 KR   699 KR
* varav förhöjd månadsavgift under bindningstiden   150 KR   100 KR   0 KR
Minutpris (till alla nät)   0,29 KR   0,29 KR   0  KR
Öppningsavgift   0,79 KR   0,79 KR   0 KR
SMS (till alla nät)   0,29 KR   0,29 KR   0 ( upp till 3000 sms)
MMS (till alla nät)   1,99 KR   1,99 KR   0 ( upp till 3000 mms)
GPRS   1 GB   10 GB   10 GB
iPhone 4 16GB   2295 kr   2695 kr   1195 kr