Fortsätt använda mobil ip-telefoni med Telia

Report this content

Telia kommer inte ta extra betalt för mobila ip-telefonitjänster. Telias kunder kan därmed fortsätta att skypa och använda andra mobila ip-telefonitjänster precis som idag, även vid nyteckning av abonnemang. Samtidigt justeras datapriserna för att motsvara kundernas ökade efterfrågan på datakommunikation.

Mobil ip-telefoni kommer fortsatt att ingå i alla abonnemang, utom i ett helt nytt abonnemang som lanseras den 24 september. Det nya abonnemanget Telia Flex Bas är skapat för kunder som främst ringer och har begränsat behov av datakommunikation. Alla övriga abonnemang inkluderar mobil ip-telefoni.

Samtidigt höjs priserna på datakommunikation i alla surfpaket och surfabonnemang, utom i abonnemangen Telia Mobil Flex som inkluderar både telefoni och surf. Maxtaxan per dag justeras från 9 kr/dag till 19 kr/dag, samtidigt som den inkluderade mängden data höjs från 0,5 MB till 2 MB. Prisförändringarna genomförs för att motsvara kundernas ökade behov av datakommunikation.

För mer information om Telias abonnemang: http://www.telia.se/privat/mobilt/abonnemang/

För mer information, kontakta gärna Telias presstjänst på 0771 77 58 30 eller besök
vårt nyhetsrum nyheter.telia.se.

Telias tjänster hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Vi är motorn i kommunikationsSverige och investerar mer än någon annan i nät, tjänster och infrastruktur. Telia var först i världen med att lansera 4G – en innovation som gör det möjligt att surfa mobilt, upp till tio gånger snabbare än förut. Under året bygger vi ut fiber, vdsl och 4G för snabbare bredband till ännu fler svenskar. Läs mer på www.telia.se. Telia ingår i TeliaSonera-koncernen med verksamhet i Norden, Baltikum, Eurasien, inklusive Ryssland och Turkiet, samt i Spanien. Läs mer på www.teliasonera.com.

Taggar: