Sollefteå väljer Telia som operatör

Den 11 mars träffas representanter för Sollefteå kommun och Telia för att berätta om avtalet som har tecknats kring fast och mobil telefoni och mobil datatrafik.  På pressträffen berättar vi också om hur planerna ser ut för den mobila utbyggnaden i Sollefteå kommun och i hela Västernorrlands län. Det är en del av den miljardsatsning som Telia gör på att bygga ut och förstärka den mobila och fasta infrastrukturen i hela landet med fem miljarder kronor per år till och med 2015.

När: Tisdagen den 11 mars kl 12.00
Var: Hallsta hotell, lokal Sollefteå, Sollefteå kommun.

På pressträffen medverkar bland annat Kommunalrådet Elisabeth Lassen, IT-chef Mikael Näsström samt representanter för Telia.

För mer information kontakta:
Maed Safaee, Informationsstrateg Sollefteå kommun, 0620-68 21 22
Helena de Verdier, Kommunikationschef Telia Business Services, 070-551 31 38

För mer information, kontakta gärna Helena de Verdier på 0705 51 31 38 eller besök Telias nyhetsrum telia.se/media