Telia öppnar nytt nyhetsrum för media

Måndag 11 mars öppnar Telias nya omgjorda nyhetsrum för media. Där kan du som bevakar Telia, vår verksamhet och våra tjänster hitta information om våra fokusområden och det som är aktuellt hos oss just nu. Vi samlar material om fiber, tv, film, 4G och smarta företag för att kunna erbjuda fördjupning i text, bild, film och grafik. Här hittar du även bilder på talespersoner och vår logotype. Nyhetsrummet kommer att ligga på adressen telia.se/media

VIKTIGT! Du som är RSS-prenumerant behöver förnya din prenumeration

Du som idag prenumererar på våra pressmeddelanden via mejl kommer att få dem som vanligt. Du som har prenumererat på RSS-feeds, behöver däremot börja en ny prenumeration.

Du som söker information om TeliaSonera, kan läsa mer på TeliaSoneras newsroom

För mer information, kontakta gärna Telias presstjänst på 0705 770237