Inbjudan till press- och analytikerpresentation

Teligent offentliggör sin bokslutskommuniké för 2004 fredagen den 4 februari i samband med Stockholmsbörsens öppnande. Bolaget inbjuder journalister och analytiker till en direktsänd webcast-presentation över Internet av rapporten och bolaget. Presentationen hålls av vd och koncernchef Ulf Lindstén och i samband med sändningen kommer det att finnas möjlighet att skicka in frågor. Tidpunkt Fredagen den 4 februari 2005, klockan 09.00. Anmälan Anmälan till presentationen sker senast 2004-02-03, kl. 17.00, till Johan Blomqvist på telefon 08-520 660 61 alternativt via e-post till johan.blomqvist@teligent.se. Teknik Presentationen genomförs som en livesändning över Internet. Uppkoppling sker via en lösenordsskyddad länk som erhålls efter anmälan. Bästa mottagning Bästa mottagning fås genom att använda en fast uppkoppling och den senaste versionen av Windows Media Player, för närvarande version 10. För att ominstallera Windows Media Player, ladda ned den senaste versionen genom att besöka Microsofts hemsida; http://www.microsoft.com/windowsmedia/. Tag först bort den äldre versionen av Windows Media Player, starta om datorn, och installera därefter om programvaran. Programvaror som hindrar s.k. pop-up fönster och skärmsläckare bör temporärt stängas av. En nedladdningsbar version av webcast-presentationen kommer att finnas tillgänglig på eftermiddagen, fredagen den 4 februari 2005.