App förenklar hantering av körjournalen

Report this content

TelliQs körjournal Trip Tracker är en uppskattad produkt som blivit en storsäljare. Nu vässar TelliQ erbjudandet ytterligare genom att erbjuda en kostnadsfri app för hantering av körjournalen.

Användargränssnittet i TelliQ Trip Tracker är webbaserat. Med appen kan användaren nu hantera sin körjournal direkt i sin iPhone eller iPad.

”Våra kunder vill ha möjlighet att hantera sin körjournal när de är ute och reser. Vi är mycket nöjda med att kunna erbjuda den möjligheten helt utan extra kostnad.” säger Joakim Lindquist VD för TelliQ.

Appen är mycket lättanvänd och det enda som krävs är att man är kund hos TelliQ. De inloggningsuppgifter som man använder på webben används i appen. Appen finns i Apples App Store http://itunes.apple.com/us/app/telliq-journal/id483415907?ls=1&mt=8

VD Joakim Lindquist
E-post: joakim.lindquist@telliq.com

Om TelliQ

TelliQ-systemet har varit i kommersiell drift sen 2002 och är nu inne i sin 4:e generation.

TelliQ AB´s affärsidé är att med användarvänliga produkter leverera automatiserade "fleet management"-lösningar och körjournaler till ägare av företagsbilar, tunga fordon och maskiner i Sverige och Europa. Med TelliQ´s tjänster kan kunden öka sin lönsamhet genom effektivare hantering av sina resurser och sin tid.

Taggar: