TH1NG tecknar ramavtal med Kungälv Energi

TH1NG har tecknat ett avtal att verka som leverantör av kollektiva internetförbindelser, dvs. gruppanslutningar, inom Kungälvs Energis stadsnät. Avtalet som löper om 3 år värderas till omkring 700 000 kr.

- TH1NG har visat stor förståelse för vår stadsnätsaffär och presenterat en lösning som stämmer väl överens med Kungälv Energis ambition att leverera kundnytta, säger Lisa Tegborg Deij, Stadsnätschef på Kungälv Energi.

- Vi är mycket glada att vi har blivit utsedda till att vara leverantör av kollektiva internetlösningar till Kungälv Energis stadsnät. Det ligger helt i linje med vår satsning att verka som nära partner till stadsnäten för internet- och IoT-lösningar säger Johnny Aspman, försäljnings- och marknadschef på TH1NG.

Johnny Aspman
Försäljnings- och marknadschef, TH1NG AB
E-post: johnny.aspman@th1ng.se

TH1NG är en nyskapande IoT- och internetleverantör som erbjuder och utvecklar smarta uppkopplade tjänster och internetanslutning till bland annat företag, industrier, kommuner och fastighetsägare. Genom att kombinera våra två verksamhetsområden möjliggör vi förutsättningar för innovativa lösningar och erbjudanden. TH1NG bildades 2018 och har ca 35 anställda. Huvudkontoret finns i Stockholm och bolaget är noterat på Nasdaq First North Growth Market med kortnamnet TH1NG. Certified Adviser är G&W Fondkommission (e-post: ca@gwkapital.se, tel.: 08-503 000 50).