P to P IT-Consulting AB byter namn till Thalamus

Report this content

P to P IT-Consulting AB byter namn till Thalamus IT Consulting AB. Vi är medvetna om betydelsen av ett starkt varumärke. Eftersom Thalamus network varit börsnoterat är det många som känner till det.

P to P IT-Consulting AB byter namn till Thalamus IT Consulting AB. Namnbytet medför inga juridiska ändringar i förhållandet med kunder, anställda, partners och leverantörer. Vi är medvetna om betydelsen av ett starkt varumärke. Eftersom Thalamus network varit börsnoterat är det många som känner till det. Thalamus har i början på året gjort en förstärkning av ledningen med flera erfarna rekryterare. Det är rätt tidpunkt, när vi nu ser en förbättrad konjunktur och ökade aktiviteter inom våra verksamhetsområden. Vi har haft en mycket bra start med vårt nya affärsområde rekrytering. Thalamus erbjuder konsulttjänster och rekrytering inom IT och teknik. Vi har även ett Service Center där vi erbjuder Support, Drift & Applikationshantering. www.thalamus.se People to People har sedan 1 december fått en ny huvudägare genom Kaj Böving. Tidigare var P to P IT consulting ett helägt dotterbolag av Hifab Group AB. Hifab behåller 35 % av ägandet i företaget. För ytterligare frågor vänligen kontakta: Kaj Böving 070 788 11 09