Future Cities Creating tomorrow’s urban world - October 18th & 19th 2011, Grand Hôtel Stockholm

Report this content

Välkommen till Future Cities, en stor internationell konferens organiserad av The Economist Group. Konferensen äger rum på Grand Hotell i Stockholm den 18 och 19 oktober.

På konferensen möter ni såväl borgmästare som tongivande personer inom stadsplanering, byggande, transport, ekonomi, energi, arkitektur och hållbar utveckling. Bland dessa märks:

Edward Glaeser, ekonomiprofessor, Harvard University
Peter Wolodarski, politisk redaktör, Dagens Nyheter
Hans Vestberg, VD, Ericsson
Joan Clos, Executive Director, UN-HABITAT, FN
Eduardo Paes, borgmästare, Rio de Janeiro
Lars Thunell, koncernchef, IFC

Observera att ni behöver anmäla er senast den 14 oktober. Vi skickar en bekräftelse på er anmälan. Det finns också möjlighet att intervjua de talare som finns med i programmet. Vänligen ange i er anmälan om ni vill göra någon intervju.

Vi ber att anmäla er till isabell.blomkrantz@grayling.com , 070 378 52 98

Välkommen!

The Economist Group

Hela programmet finns också tillgängligt på www.economistconferences.com/cities