The Lexington Company AB (publ) – Lexington Company lanserar på Harvey Nichols

10/25/17

Lexington Company fortsätter sin satsning i Storbritannien. Från och med den 23 oktober kommer det anrika varuhuset Harvey Nichols att erbjuda sina kunder hela Lexingtons heminredningssortiment online.

– Vi är väldigt glada över samarbetet med Harvey Nichols. För oss är det både ett sätt att växa inom e-handeln i Storbritannien och ett led i vår satsning på ”premium partners”, säger Kristina Lindhe, vd och grundare för Lexington Company.

Harvey Nichols är ett av Storbritanniens mest exklusiva varuhus och Lexington Home blir en del i dess nysatsning inom heminredning. Kunderna kommer att kunna köpa hela Lexingtons heminredningskollektion via Harvey Nichols webb.

- Vi ser fram emot att lansera vår heminredningskollektion online på Harvey Nichols och bjuda in deras kunder till Lexingtons värld, avslutar Kristina Lindhe.

För ytterligare information och pressbilder, vänligen kontakta:

Helene Bruneheim Johansson, Lexington Company
Telefon: 08 – 545 558 03