1,6 miljarders jackpot idag

Report this content

EuroMillions, ett av världens största lotterier, kommer idag dra en jackpot med över 1,6 miljarder kronor i potten. Detta är en ökning från förra veckans jackpot som låg på 1,2 miljarder kronor. Det innebär att det fortfarande finns möjlighet att kamma hem super-jackpoten, och med utvecklingen på spelmarknaden är det enkelt för svenskar att vara med i dragningen.

”Förra veckans jackpot stor och denna veckas är ännu större,” säger John Ryott på theLotter, ledande inom lotto betting. “Det är så häftigt med den här typen av lotterier som förenar människors drömmar över hela Europa.”

Numera enkelt

Det är numera enkelt för svenskar att spela på EuroMillions. Välj en aktör som är licensierad av Spelinspektionen (exempelvis theLotter), klicka på EuroMillions och välj 5 huvudnummer mellan 1-50 och två stjärnnummer mellan 1-12. Därefter kan du följa den spännande dragningen live idag tisdag den 1 september.

”Med många licensierade alternativ är det enkelt att delta,” säger John Ryott på theLotter. “Det är troligen miljontals människor som kommer sitta hemma idag och följa dragningen med spänningen och kanske lite fjärilar i magen.”

För mer information om aktuella lotterier och jackpottar runt om i världen, besök gärna: www.thelotter.se

Om theLotter

TheLotter.se drivs av Lotto Direct Limited, registrerat företag på Malta (registreringsnummer: C77583), med huvudkontor i The Bunker, Triq Il Furnar, QRM 3506, Qormi, Malta. Lotto Direct Limited är licenserad och reglerad av Spelinspektionen (licens: 18Li2438, utgiven 08/06/2020). 18 år+ | Regler och villkor gäller | stodlinjen.se | Spela ansvarsfullt

theLotter offers Swedes the biggest selection of lotteries from around the world. Established in 2002, theLotter is now active in 27 countries around the world. Instead of buying lottery tickets directly, theLotter acts as an acceptor of the bet that the player makes and pays the corresponding amount to any prize category, guaranteed by an trusted insurance operation. For more information about theLotter, please visit www.thelotter.se