Miljardjackpot imorgon

Report this content

EuroMillions, ett av världens största lotterier, kommer på tisdag dra en jackpot med över 1,2 miljarder kronor i potten. Utvecklingen på spelmarknaden har gjort det enkelt för svenskar att vara med i dragningen.

”Precis när semestern är slut för många svenskar och vardagen tränger på, erbjuder EuroMillions en stor jackpot som kan pigga upp de allt mörkare sensommarkvällarna,” säger John Ryott på theLotter, ledande inom lottobetting. ”EuroMillions påminner oss om det omtyckta EuroJackpot, medan chansen att vinna är något mindre, är jackpottarna mycket högre.”

Numera enkelt

Det är numera enkelt för svenskar att spela på EuroMillions. Välj en aktör som är licensierad av Spelinspektionen (exempelvis theLotter), klicka på EuroMillions och välj 5 huvudnummer mellan 1-50 och två stjärnnummer mellan 1-12. Därefter kan du följa den spännande dragningen live tisdagen den 25 augusti.

”Många svenskar tror fortfarande att det är krångligt att spela på exempelvis EuroMillions,” säger John Ryott på theLotter. ”Men som spelare har du licensierade alternativ några musklick bort och hela processen några få minuter.”

För mer information om aktuella lotterier och jackpottar runt om i världen, besök gärna: www.thelotter.se

Om theLotter

TheLotter.se drivs av Lotto Direct Limited, registrerat företag på Malta (registreringsnummer: C77583), med huvudkontor i The Bunker, Triq Il Furnar, QRM 3506, Qormi, Malta. Lotto Direct Limited är licenserad och reglerad av Spelinspektionen (licens: 18Li2438, utgiven 08/06/2020). 18 år+ | Regler och villkor gäller | stodlinjen.se | Spela ansvarsfullt

theLotter offers Swedes the biggest selection of lotteries from around the world. Established in 2002, theLotter is now active in 27 countries around the world. Instead of buying lottery tickets directly, theLotter acts as an acceptor of the bet that the player makes and pays the corresponding amount to any prize category, guaranteed by an trusted insurance operation. For more information about theLotter, please visit www.thelotter.se