Miljardrullning hos lotterierna denna vecka

Report this content

Det amerikanska lotteriet US Powerball, kommer den här veckan att ha en jackpot värd över 1,7 miljarder kronor. Samtidigt erbjuder Mega Millions, också från USA en jackpot i liknande storlek, medan det populära europeiska lotteriet Euromillions dessutom erbjuder en så kallad superdragning som också är värd upp mot 1,7 miljarder kronor. Skulle ingen ta hem jackpotten så stiger summan ytterligare.

”Alla dessa jackpottar är häftiga i sig,” säger John Ryott hos theLotter, ledande inom lottobetting. “Att de nu sker så många dragningar samtidigt med dessa enorma jackpottar är spännande.”

”Utöver megajackpottarna på andra sidan Atlanten ser vi också fram emot Euromillions jackpot, Det vore fantastiskt kul om en svensk skulle vinna någon av dessa storvinster genom att betta på utgången av lotterierna”

Steve och Lenka Thomson vann en av Euromillions superdragningar förra året och de berättade nyligen vad vinsten hade betytt för dem, läs gärna mer här: https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/euromillions-winner-keeps-incredible-promise-23006982

För mer information om aktuella lotterier och jackpots runt om i världen så kan man besöka www.thelotter.se

För mer information kontakta:

John Ryott, theLotter
Mobil +46 70 910 75 47

Johnr@Lotto-direct.com

Om theLotter

theLotter.se drivs av Lotto Direct Limited, registrerat företag på Malta (registreringsnummer: C77583), med huvudkontor i The Bunker, Triq Il Furnar, QRM 3506, Qormi, Malta. Lotto Direct Limited är licenserad och reglerad av Spelinspektionen (licens: 18Li2438, utgiven 08/06/2020). 18 år+ | Regler och villkor gäller | stodlinjen.se | Spela ansvarsfullt