Thule presenterar sitt sortiment med resväskor på ILM-mässan i Offenbach, Tyskland, den 4–6 mars 2017

Thule, världsledande varumärke inom produkter som hjälper aktiva människor att ta med sig det de bryr sig mest om, kommer att visa sina resväskor på mässan ILM (Internationale Lederwaren Messe) den 4–6 mars 2017 i Offenbach, Tyskland

På årets ILM-mässa presenterar Thule stolt nya och prisbelönta Thule Subterra, en komplett serie med högkvalitativa, eleganta och moderna resväskor. Serien är utvecklad med fokus på smart design och användbarhet och med dagens aktiva affärsresenärer i åtanke.

Den nya serien Thule Vea består av snygga och mångsidiga ryggsäckar som tveklöst kommer att tilltala alla citypendlare med fulltecknat schema. Thule Vea-ryggsäckarna klarar nämligen övergången mellan gym och jobb galant tack vare olika fack som håller träningsprylar och jobbgrejer åtskilda.

På ILM får Thule Subterra- och Thule Vea-serierna sällskap av välkända Thule-produkter som Thule Crossover-serien med tåliga resväskor och de populära duffelväskorna Thule Chasm.

ILM-mässan i Offenbach, Tyskland, är en av de största och viktigaste mässorna för lädervaror, väskor och resetillbehör. Den förväntas locka omkring 6.000 internationella fackbesökare.

Thules monter är belägen i Hall B4, monter 23.

För mer information, vänligen kontakta:
Tina Liselius, PR & Sponsorship Manager

E-post: Tina.Liselius@thule.com
Telefon: 0700 - 90 26 52

Varumärket Thule etablerades 1942. Under mottot Bring your life erbjuder Thule globalt ett brett sortiment av premiumprodukter som gör det möjligt för aktiva människor att ta med sig sin packning, utrustning och sina barn på ett säkert, enkelt och snyggt sätt. Thule erbjuder bland annat cykelhållare, takräcken och takboxar, väskor och ryggsäckar, barnrelaterade produkter som barncykelsadlar och multifunktionella barnvagnar. Produkterna säljs på fler än 140 marknader över hela världen.