Thule visar upp helt nya fyrhjuliga barnvagnar och mer därtill på Kind + Jugend-mässan i Köln, Tyskland, den 14–17 september 2017

Det är med både stolthet och glädje som Thule lanserar den efterlängtade fyrhjuliga barnvagnen Thule Sleek på Kind + Jugend-mässan 2017. Tillsammans med uppdaterade versioner av de prisbelönta vagnarna Thule Urban Glide och Thule Glide, de högpresterande multisportvagnarna Thule Chariot och ett brett sortiment av cykelbarnstolar, gör detta Thules monter till ett måste för årets mässbesökare

I mer än 25 år har Thule strävat efter att göra vardagen enklare för aktiva föräldrar så att de kan ta med sig barnen, både ut i skogen och på stan. Årets stora nyhet är introduktionen av Thule Sleek, Thules första fyrhjuliga barnvagn någonsin. Denna smidiga och lätta barnvagn är utformad för föräldrar som rör sig överallt i staden, och är enkel att manövrera och bekväm för både förälder och barn.

Förutom Thule Sleek kommer Thule att presentera uppdaterade versioner av de populära och pris­belönta trehjuliga barnvagnarna Thule Urban Glide och Thule Glide. Förbättrade egenskaper och uppdaterad design och färger gör Thule Urban Glide 2 och Thule Glide 2 till ett attraktivt val för aktiva föräldrar som vill kunna ta med sig sina barn både ut i naturen och i stadsmiljö.

På plats i Thules monter kommer du också att kunna se Thules populära multisportvagnar, innovativa cykelbarnstolar i både front- och bakmonterade modeller, samt bekväma bärryggsäckar.

Kind+Jugend är Europas största mässa för allt som rör barnets första år. Mässan äger rum på Koelnmesse i Köln i Tyskland och väntas få över 22.000 besökare från hela världen.

Besök Thule och se alla nyheter i Hall E6, monter 102.

För mer information, vänligen kontakta:
Tina Liselius, PR & Sponsorship Manager

E-post: Tina.Liselius@thule.com
Telefon: 0700 - 90 26 52

Varumärket Thule etablerades 1942. Under mottot Bring your life erbjuder Thule globalt ett brett sortiment av premiumprodukter som gör det möjligt för aktiva människor att ta med sig sin packning, utrustning och sina barn på ett säkert, enkelt och snyggt sätt. Thule erbjuder bland annat cykelhållare, takräcken och takboxar, väskor och ryggsäckar, barnrelaterade produkter som barncykelsadlar och multifunktionella barnvagnar. Produkterna säljs på fler än 140 marknader över hela världen.

Läs mer på www.thule.com