Ticket Biz globala nätverk FCm Travel Solutions - återigen vinnare i World Travel Awards

Report this content

Ticket Biz globala nätverk FCm Travel Solutions har, för tredje året i rad, utsetts till världens ledande Travel Management-företag i 2013 års World Travel Awards.

Efter att ha vunnit i samma kategori tre år i rad behåller FCm Travel Solutions titeln ”The World's Leading Travel Management Company”.

FCm Travel Solutions har haft ett framgångsrikt år och utsågs 2013 även till Europas ledande Travel Management-företag.

”Vi är stolta över att tillhöra FCm Travel Solutions globala nätverk. Det är en fantastisk prestation att bli utsedd till den ledande affärsresebyrån både globalt och i Europa flera år i rad. Utmärkelserna bekräftar nätverkets styrka med att ha en bred geografisk täckning kombinerat med stark lokal närvaro”, säger Thomas Ådén, VD Ticket Biz.

För ytterligare information kontakta:

Thomas Ådén, VD Ticket Biz
Tel +46 708 47 09 14
E-post: thomas.aden@ticketbiz.se
www.ticketbiz.se

Ticket Biz är en affärsresebyrå med helhetslösningar för resor och möten. Vi finns representerade i Sverige, Norge, Finland och Danmark genom egna kontor och partners. Ticket Biz har ett globalt samarbete med FCm Travel Solutions, ett av världens ledande nätverk av affärsresebyråer representerade i ca 80 länder. Ticket Biz ägs av Braganza AS och har huvudkontoret placerat i Stockholm. Ticket Biz försäljning uppgår till ca 1,7 mdr SEK på årsbasis och bolaget har ca 150 årsanställda. Varumärket Ticket delas med Ticket Privatresor. Läs mer på www.ticketbiz.se

Taggar: