Ticket Biz har vunnit upphandlingen om Svenska Spel

Ticket Biz har i konkurrens med ett flertal större affärsresebyråer vunnit upphandlingen gällande resebyråtjänster för Svenska Spel. I samarbetet ingår både individuellt affärsresande samt grupp och konferens.

”Vi är mycket stolta och glada över att Ticket Biz har fått förtroendet att hantera Svenska Spels totala reseinköp, vilket är ett bevis på att våra smarta tekniska lösningar i kombination med en hög personlig service möter kundernas krav på en effektiv rese- och möteshantering”, säger Thomas Ådén, VD Ticket Biz.

”Svenska Spel har gjort en genomlysning av koncernens resemönster och kommit fram till att vi behöver en reseportal där personalen själva kan boka sina resor. Vi kan nu stolt hälsa Ticket Biz välkomna till oss, och vi ser med glädje fram emot detta nya samarbete”, säger Thomas Nordgren, chef för Intern Service på Svenska Spel.

Thomas Ådén, VD Ticket Biz

Thomas Nordgren, Svenska Spel
E-post: thomas.nordgren@svenskaspel.se

Ticket Biz är en affärsresebyrå med helhetslösningar för resor och möten. Vi finns representerade i Sverige och Norge genom egna kontor och partners. Ticket Biz har ett globalt samarbete med FCm Travel Solutions, ett av världens ledande nätverk av affärsresebyråer representerade i ca 80 länder. Ticket Biz ägs av Braganza och har huvudkontoret placerat i Stockholm. Ticket Biz försäljning uppgår till ca 1,7 mdr SEK på årsbasis och bolaget har ca 150 årsanställda. Varumärket Ticket delas med Ticket Privatresor. Ticket Biz är miljö- och kvalitetscertifierade enligt ISO 14001 och ISO 9001. Läs mer på www.ticketbiz.se