Ticket Biz vinnare i kategorierna Bästa Resebyrå och Bästa Travel Management Company 2014

Ticket Biz har utsetts till både Sveriges Bästa Resebyrå och Bästa Travel Management Company i 2014 års upplaga av Business Travel Awards och vann därmed två priser.

För åttonde året i rad delade SBTA, i samarbete med Resegeometri och Travel News ut det prestigefulla affärsresepriset Business Travel Awards – Customer’s Choice. Undersökningen genomfördes bland närmare 7 000 beslutsfattare och affärsresenärer på nordiska företag och organisationer, varav 2 600 är svenska företag. Det är de svenska företagens och resenärernas betyg som ligger till underlag för Business Travel Awards.

”Detta är oerhört positivt och glädjande. Vårt fokus på att erbjuda marknadens bästa service med hög kvalitet i kombination med tekniska lösningar lönar sig, vilket utmärkelserna bekräftar. Vi tillgodoser våra kunders behov av Travel Management-tjänster som gör att de får en effektiv resehantering med hänsyn till kvalitet, kostnad, säkerhet och miljö”, säger Thomas Ådén, VD Ticket Biz.

”Jag är mycket stolt över att få arbeta tillsammans med så många kompetenta och engagerade medarbetare som har gjort det möjligt för oss att få dessa utmärkelser och självklart vill jag rikta ett stort tack till våra kunder som har givit oss så höga betyg”, avslutar Thomas Ådén.

Thomas Ådén, VD Ticket Biz

Ticket Biz är en affärsresebyrå med helhetslösningar för resor och möten. Vi finns representerade i Sverige och Norge genom egna kontor och partners. Ticket Biz har ett globalt samarbete med FCm Travel Solutions, ett av världens ledande nätverk av affärsresebyråer representerade i ca 80 länder. Ticket Biz ägs av Braganza AS och har huvudkontoret placerat i Stockholm. Ticket Biz försäljning uppgår till ca 1,7 mdr SEK på årsbasis och bolaget har ca 150 årsanställda. Varumärket Ticket delas med Ticket Privatresor. Ticket Biz är miljö- och kvalitetscertifierade enligt ISO 9001 och 14001. Läs mer på www.ticketbiz.se