TietoEnators bokslutskommuniké och årsredovisning 2002

TietoEnators bokslutskommuniké och årsredovisning 2002 Bokslutskommuniké TietoEnators bokslutskommuniké för år 2002 offentliggörs kl. 07.00 (CET) fredagen den 14 februari 2003. TietoEnator anordnar i år endast en presskonferens för analytiker och media. Denna äger rum i Finland och kommer att hållas på engelska. Presskonferensen startar kl. 09.00 lokal tid. Plats: Finland Cabinet, Hotel Radisson SAS, Runeberginkatu 2, Helsingfors. Från TietoEnator deltar koncernchef Matti Lehti, vice koncernchef Åke Plyhm, CFO Tuija Soanjärvi, samt informationsdirektör Eric Österberg. För anmälan, vänligen kontakta Anne Sämpi, anne.sampi@tietoenator.com, +358 9 8626 2502. Presskonferensen direktsänds på Internet via TietoEnators hemsida www.tietoenator.com. En on-demand video kommer också att finnas tillgänglig efter presskonferensen. En telefonkonferens anordnas kl. 14.00 (CET). Från TietoEnator deltar koncernchef Matti Lehti, vice koncernchef Åke Plyhm, CFO Tuija Soanjärvi, samt informationsdirektör Eric Österberg. För att deltaga i telefonkonferensen, vänligen ring på telefonnummer +44 20 7162 0125 tio minuter före konferensens början. Namnet på konferensen är "TietoEnator". En inspelning av telefonkonferensen finns på telefonnummer +44 20 8288 4459, kod: 215812. TietoEnators resultat offentliggörs via ett pressmeddelande som distribueras på engelska, svenska och finska. Pressmeddelandet kommer att finnas tillgängligt på TietoEnators hemsida, www.tietoenator.com, efter offentliggörandet. Publicering av årsredovisning TietoEnator publicerar sin årsredovisning för år 2002 enligt följande: - 21 februari 2003: pdf-version på koncernens hemsida, www.tietoenator.com - 10 mars 2003: tryckt version För ytterligare information, kontakta: Eric Österberg, informationsdirektör, TietoEnator 08-632 14 26, eric.osterberg@tietoenator.com TIETOENATOR ABP DISTRIBUTION Helsingfors Börs Stockholms Fondbörs Centrala media ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/29/20030129BIT00180/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/29/20030129BIT00180/wkr0002.pdf