Årsredovisning 2022

TiksPac AB (publ) meddelar härmed att bolagets årsredovisning och koncernredovisning med tillhörande revisionsberättelse för 2022 nu offentliggjorts.

Årsredovisningen kan läsas i bifogad PDF-fil samt finns tillgänglig att ladda ner på bolagets hemsida https://tikspac.com/rapporter/ årsredovisningen kan även beställas per post på adress TiksPac AB (publ), Kanslistvägen 12B, 311 39 Falkenberg alternativt per e-post: info@tikspac.com

Dejan Shabacker, VD

Tel. +46 (0) 733 406 643

Genom TiksPacs olika miljökoncept tillhandahålls miljöstationer med miljövänliga skräppåsar som är kostnadsfria för allmänheten. Verksamheten finansieras av företag som köper en mediaplats på stationerna och därmed visar sitt engagemang för sin lokala närmiljö (CSR). Konceptet är kostnadsfritt för kommunerna, som dock svarar för utplacering, skötsel och drift av stationerna. Numera har konceptet utökats till att även omfatta digitala miljöstationer. För ytterligare information besök www.tikspac.com.