Påssponsor i Finland

Avtal tecknat med Finskt företag om att synas på TiksPacs hundpåsar.

TiksPac har tecknat avtal med ett Finskt företag om att synas på samtliga hundpåsar i Finland under ett år. Detta innebär att företagets budskap kommer att synas på våra påsar under 12 månader i närmare 70 finska kommuner. Företaget beräknas under denna period att synas på omkring 5 miljoner miljövänliga påsar över hela Finland.

Affärer som den ovan är en del i vår strävan att bredda vår verksamhet och samtidigt minska beroendet av vårt största affärsområde CSR genom kompletterande produkter och erbjudanden. Det är i detta fall inte affärens storlek som är viktigast, istället är det att vi utnyttjar potentialen i vår etablerade affärsmodell för att attrahera nya och befintliga kunder som är mest intressant.

Tillsammans bidrar vi till en renare närmiljö i Europa!

Stefan Arvidsson, VD

Denna information är sådan information som TiksPac AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 20 september 2018.

Taggar: